XII კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა
ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
მასწავლებელი: ლილი გეჯაძე
საგანი: ქათული ენა და ლიტერატურა
2016-2017სასწ/წ.
N
|
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების
დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები
და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1.
|
საუბარი ლიტერატურული
პროცესის ძირითად ეტაპებზე
|
1
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
|
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია; მსჯელობა,
კითხვების
დასმა; თავისუფალი წერა.
|
ანალიზი
და შეფასება
|
XII-5,8,9,10,11,13,14
|
საშინაო
დავალება
|
|
2.
|
დავით
კლდიაშვილი - ”სამანიშვილის დედინაცვალი”
|
6
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
კინოჩვენება
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან
სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხვატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-8,9,10,11,13,14
|
კითხვა,თხრობა,
საშინაო
დავალება,
პრეზენტაცია,
მსჯელობა
|
|
3.
|
გრამატიკა
ენათმეცნიერების
შესავალი
|
1
სთ.
|
დაფა,ცარცი, რვეული,
კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება,
|
|
4.
|
გრამატიკა
ფონეტიკა,გრაფიკა
|
1
სთ.
|
.
|
დაფა,
ცარცი, რვეული, კალამი
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
საშინაო
დავალება
|
5.
|
ტიციან
ტაბიძე „ლექსი მეწყერი”,„ანანურთან”.
პაოლო
იაშვილი - „პოეზია”.
|
3
სთ.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
ერთსა
და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
|
6.
|
გრამატიკა-არსებითი სახელი
|
2სთ.
|
დაფა,
ცარცი.
რვეული,
კალამი
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
7.
|
გრამატიკა-ზედსართავი სახელი
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
8.
|
საკონტროლო
წერა N 1
|
1
სთ.
|
||||||
9.
|
გრამატიკა-რიცხვითი სახელი
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
10.
|
ლეო
ქიაჩელი - ”ჰაკი აძბა”
|
7სთ.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
კინო
ჩვენება
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან
სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
11.
|
გრამატიკა-ნაცვალსახელი
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
12.
|
გრამატიკა-ზმნა
|
5სთ
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
13.
|
ნიკო
ლორთქიფანიძე - ”შელოცვა
რადიოთი”
|
7სთ.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,რვეული, კალამი.
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან
სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
14.
|
გრამატიკა-ზმნიზედა
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
15.
|
გრამატიკა-თანდებული
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
16.
|
საკონტროლო
წერა N2
|
1
სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
|
პრეზენტაცია
|
|||
17.
|
მიხეილ
ჯავახიშვილი - ”ჯაყოს ხიზნები”
|
18სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
კინოჩვენება
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ტექსტე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან
სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
18.
|
გრამატიკა-კავშირი
|
1სთ
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
19.
|
გრამატიკა-ნაწილაკი
|
1სთ
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
20.
|
გრამატიკა-შორისდებული
|
1სთ
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
21.
|
საკონტროლო
წერა N3
|
1
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო
დავალება
|
||||
22.
|
გრამატიკა-კომპოზიტები
|
1სთ
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
23.
|
გამეორება
|
1სთ.
|
||||||
24.
|
კონსტანტინე
გამსახურდია - ”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
25
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
კინოჩვენება
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კთხვის სტრატეგია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან
სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
|
25.
|
გრამატიკა-ჩართული
|
1სთ
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
26.
|
გრამატიკა-წინადადებები შინაარსის მიხედვით
|
1სთ
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
27.
|
საკონტროლო
წერა N4
|
1
სთ.
|
||||||
28.
|
გრამატიკა-წინადადება აგებულების მიხედვით,მისი სახეები
|
2სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
29.
|
გრამატიკა-ქვემდებარე
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
30.
|
გრამატიკა-შემასმეანელი
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
31.
|
გრამატიკა-დამატება
|
2სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
32.
|
გრამატიკა-განსაზღვრება
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
33.
|
საკონტროლო
წერა N5
|
1
სთ.
|
||||||
34.
|
პოლიკარპე
კაკაბაძე - ”ყვარყვარე თუთაბერი”
|
6
სთ
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
კინოჩვენება
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან
სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
35.
|
გრამატიკა-გარემოება
|
1სთ
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
36.
|
გრამატიკა-სტილისტიკა
|
2სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
37.
|
გალაკტიონ
ტაბიძე - ”მე და ღამე”, ”შერიგება”, ”მთაწმინდის მთვარე”, ”თოვლი”, ”სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში”, ”მშობლიური ეფემერა”, ”ქებათაქება ნიკორწმინდას”
|
9სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
ინტერნეტმოსმენა
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია,
ძიებითი კითხვის სტრსტეგია
|
ლექსის
მთავარი სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
38.
|
გრამატიკა-პუნქტუაცია
|
2სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
39.
|
გრამატიკა-დანართი
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
40.
|
გიორგი
ლეონიძე - ”ნინოწმინდის ღამე”, ”ყივჩაღის პაემანი”
|
3სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ლექსის
მთავარი სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, კითხვის სტრსტეგიების გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
41.
|
გრამატიკა-განკერძოებული
|
1სთ.
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი
უნარების განვითარება
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
|
42.
|
საკონტროლო
წერა N 6
|
1
სთ.
|
||||||
43.
|
ანა
კალანდაძე - ”მკვდართა მზე ვარ”
|
1
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ლექსის
მთავარი სათქმელი.
მხატვრული
ხერხები, ანალიზი და შეფასება, კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
44.
|
გურამ
რჩეულიშვილი - ”ალავერდობა”
|
5
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
||
45.
|
ტესტებზე
მუშაობა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი
ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის
გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11,
13, 14
|
წერითი
დავალება
|
||
46.
|
საკონტროლო
წერა N 7
|
1
სთ.
|
||||||
47.
|
ჯემალ
ქარჩხაძე - ”იგი”
|
5
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ანალიზი
და შეფასება,მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
48.
|
გურამ
დოჩანაშვილი - ”კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა”
|
7
სთ.
|
სახელმძღვანელო,
რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი,
მსჯელობა,
ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური
მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან
სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს.
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,
თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
|
|
49.
|
განმეორება-შეჯამება
|
1
სთ
|
No comments:
Post a Comment